Odżywianie dla zdrowia i piękna

  • Slide1

PIJ WIĘCEJ WODY – OGRANICZYSZ SPOŻYCIE SODU, CUKRU I TŁUSZCZÓW NASYCONYCH

Zależność, została zaobserwowano niedawno przez zespół badaczy pod przewodnictwem profesora Ruopenga Ana z Uniwersytetu w Illinois. Badanie zostało opublikowane w Journal of Human Nutrition and Dietetics. 

PICIE 1-3 FILIŻANEK WODY DZIENNIE DODATKOWO OBNIŻA SPOŻYCIE

68 DO 205 KCAL DZIENNIE

78 DO 235 MG SODU DZIENNIE

5 DO 18G CUKRU DZIENNIE

Stwierdzono obniżenie spożycia cholesterolu o 7-21 mg dziennie. Badanie zostało przeprowadzone na podstawie analizy sposobu odżywiania 18 300 osób w USA (cztery etapy zebrane w ramach National Health and Nutrition Examination Survey).

Pozytywny efekt był widoczny w badanych grupach niezależnie od poziomu masy ciała wyjściowej, pochodzenia, dochodów.

Źródło: eurekalert.org

AUTOR: REDAKCJA DIETETYCY.ORG.PL 

load more hold SHIFT key to load all load all

O mnie

Poradnia
Dietetyczna

  • Doradca Dietetyczny
  • Psychodietetyk
  • Instruktor Dietetyki i Suplementacji
  • Coach Dietetyki
mgr KLAUDIA BEATA RZEPKA

Copyright © PORADNIA DIETETYCZNA | Klaudia Rzepka